Reklamační formulář

Formulář pro uplatnění reklamace

(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)



Adresát (prodávající):

Internetový obchod: www.sal1.cz

Společnost: Lipadona s.r.o

Se sídlem: Rosická 653

IČ/DIČ: 07968981/CZ07968981

E-mailová adresa: info@podberak.cz

Telefonní číslo: 777 192 550

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Dobrý den,

dne:                           jsem ve Vašem obchodě:                                vytvořil objednávku

Č.

(specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:







(* zde je třeba vadu podrobně popsat ).

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

  1. Oprava

  2. Výměna zboží

  3. Vrácení pěněz

     

  1. Datum objednání:                           /datum obdržení:

     

  2. Peněžní prostředky byly zaslány způsobem:
    a budou navráceny zpět způsobem:

    (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)

  3. Jméno a příjmení spotřebitele:

  4. Adresa spotřebitele:

  5. E-mail:

  6. Telefon:







V                                        ,  Dne




______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele Podpis.



Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)



V případě odesílání, posílejte reklamované zboží na adresu: Ostrůvek 178 Brandýs nad Labem 25001.



Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

 

 

Reklamační formulář